Friday 31 October 2008

U jepen 21 krerë lopë familjeve me jetimë



Organizata për kujdesin e Jetimëve “Magbuleja” ne Drenas zgjeron aktivitetin humanitar

Përfitues të kësaj ndihme janë 13 familje nga Drenasi, 3 nga Skenderaj dhe 5 familje nga Prishtina

"Koha Ditore" Bekim Dobra

Drenas, 27 tetor - Të hënën organizata për kujdesine jetimëve “Magbuleja” në Drenas u ka shpërndarë 21 krerë lopë familjeve me jetimë të tri komunave ku zhvillon aktivitetin kjo organizat, Drenas, Prishtinë dhe Skedneraj. Në këtë shperndarje të kësaj ndihme ishin të pranishëm përfaqësues nga Ministria e Bujqësisë, struktura komuale dhe përfaqëses të shoqatave joveritare që veprojnë në Drenas. Më këtë rast drejtori i kësaj organizate për Kosovën, Mahmut Abaz ka thënë se kjo ndihmë bëhët për t’i ndihmuar fëmijet jetim që të kënë një lehtësim. Ai ka shtuar se kjo ndihmë është bërë në bashkëpunim më organizatën e shtetit të Katarit dhe organizatën “Magbuleja”. “Sot para jush po prezentojmë projektin Burimi Rrjedhës për Familjet e Bonjakëve, këto lopë që janë frytëdhënese, lopë qumështore dhe së shpejti do të fillojm edhe më projekte të tjera për t’i ndihmuar fëmijet jetim” ka thënë drejtori Abaz. Ai ka njoftuar se projekti ka kushtuar mbi 100 mijë euro dhe ndihma ka ardhë nga shteti i Katarit. Abaz ka thënë se ky prezentim i këtij projekti do të jëtë vetëm fillimi i një projekti të tillë, dhe ka shtuar se në një të afër të afert do të ndihmojn femijet jetim edhe më projekte të tjera. Në këtë solemnitet ka marrë pjes edhe Zevendesministri i Bujqesisë, Syl Sylani që ka falenderuar organizatën Magbuleja dhe shtetin e Katarit për këtë ndihmë. Ai ka thënë se “mungesa e më të dashurve nuk mundë të kompenzohët më asgjë në botë, mirëpo një përkrahje e tillë do të jëtë shumë e mirëseardhur për këto familje më të ndieshme në Kosovë” ka thënë zv.ministri, Sylanaj. Ai ka shtuar se fatkeqësisht edhe pas më shumë se tetë vite pas lufte në Kosovë ka mjaft familje skamnore, sidomos ka vequar rajonin e Drenicës, por ka shtuar se më ndihëm e kësaj dhurate më krer lopë, do të kemi 21 familje që do të dergojn gëzim në shtëpit e tyre. Përfaqësuesi i organizatës nga shteti i Katarit, Muhamet Ader Dar ka thënë se “ndiehem shumë i gëzuar që në këtë ditë më djell do t’i gëzohën shumë fëmijë jetim kësaj ndihme” ka thënë ai dhe ka shtuar se shteti i Katarit është i gëzuar me popullin e Kosovës dhe është i gatshëm për t’i ndihmuar në shumë sfera në të ardhmën. Ai ka kujtuar se organizata e Katarit ndihmon mbi 30 fëmijë jetim në Azi dhe vende të tjera në botë, por thotë se vend të veqant kanë Kosovën. Në emër të familjeve përfituese ka falenderuar Mihrije Kukaj. Kësaj ndihme i është gëzuar Sevdije Krasniqi nga Gllanasella, ajo ka thënë se “ne tash do të kemi një lopë më shumë dhe nga ajo do të marrin qumesht”. Edhe Argjend Gashi ka shpreh një falenderim për organizatën “Magbuleja” që i ka dhuruar këtë lopë . Drejtori i Organizatës “Magbuleja”, Mahmut Abaz ka njoftuar se më ndihmën e shtetit të Katarit kjo organizatë në këto tri komuna arrin t’i ndihmon 850 familje të jetimeve më ndihma mujore në të holla, dhe ka shtuar se shumë shpejt do të paraqesin edhe projekte të ngjashme për fëmijët jetim.

No comments: