Friday 31 October 2008

Nis faza a dytë e ndërtimit të sheshit "Skenderbu", bllokohet rruga kryesore

Më ndërtimin e sheshit, Drenasi merr një pamje të re

Për realizimin e këtij projekti, komuna ndan 150 mijë euro, MTPT-ja rregullon trotuaret, ndërsa GTZ-ja në bashkëpunim më komunen ndriqimin

"Koha Ditore" Bekim Dobra

Drenas, 29 tetor - Është ndërprer rruga kryesore e qytetit të Drenasit për t’u ndërtuar sheshi tani i emrertuar edhe zyrtarisht “Skenderbe”. Pos punimeve që janë duke u parë më një intenzitet tështuar, këtë gjë e ka pohuar edhe i pari i komunës, Nexhat Demaku. Ai ka thënë se me mjetet e buxhetit komunal ka filluar faza e dytë e punimeve për ndërtimimin e sheshit “Skenderbe” që pritet të përfundon brenda këtij viti. Komuna e Drenasit ka ndarë 150 mijë euro për ndërtimin e kësaj faze se dytë që kjo fazë ka thënë kryetari Demaku do të jëtë edhe përfundimtarja. Ndërtimi i këtij sheshi ishte parapar para më shumë se pese vite, dhe vetëm në pranver të këtij viti kishte filluar faza e parë e ndërtimit që i është dashur më shumë se gjashtë muaj pritje për të filluar edhe faza e dytë dhe preliminarja e këtij projekti. Vonesat për ndërtim të tij, i pari i komunës, Demaku i ka arsyetuar se “janë dashur të mblidhen parat nga mjetet vetanake të komunës për të vazhduar punimet e këtij sheshi” ka thënë Demaku. Faza e parë e këtij projekti kishtë kushtuar mbi 80 mijë euro, mjete të KK-së, dhe për përfundimin e krejt këtij projekti ishin paraparë disa faza, mirëpo zyrtarë komune kanë thënë se tani më fazën e dytë do të përfundon i gjithë projekti. Brenda sheshit janë paraparë të ndërtohën gjelbrime, ulese, trotuare, fonatanë, pemishte, një krua publik dhe gjëra të tjera. Për t’u ndërtuar ky projekt janë rrënuar mbi 50 lolake afariste, dhe për më shumë se pese vite vendi kishte mbetur vetëm në rrenojë. Tani qytetaret e shohin më një sy tjetër këtë ndërtim. Ata shpresojn që të përfundon ky projekt dhe të kënë një vend ku edhe do të mund të qlodhen. Ahmet Berisha, një i moshuar rreth të 80-ve shikonte punimet brenda këtij sheshi dhe thoshte “ishalla përfundon më shpejt ky park se dalim ne sheher e skem ku te rrim, ne keto lokalet ku po rrin rinja na bre migjes nuk po mun hym aty, na kena qef dikund ne natyre me nejt me moshataret tan” thoshte plaku Ahmet. Në kuadër të këtij sheshi janë duke u shtrirë edhe trotuaret si dhe ndriqimi publik. Rregullimi i trotuareve është financim i MTPT-së në bashkëpunim më Komunën e Drenasit që punimet për ndërtimin e tyre janë duke vazhduar në mbi 22 kilometra brenda teritorit të Drenasit. Ndërsa ndriqimi publik është duke u financuar nga GTZ-ja gjermane dhe nga Komuna. Drejtori i Sherbimeve Publike, Ragip Gjoshi ka thënë se janë duke u përmbyll të gjitha mundesit për ndërtimin e një sheshi sa më të mirë të qytetit. “Qyteti po merr një pamje të rë më ndërtimin e sheshit, ku në kuadër të krejt kësaj është duke u ndërtuar edhe elektrifikimi që mundesohët nga GTZ-ja gjermane dhe nga komuna” ka thënë Gjoshi. Ai ka treguar se GTZ-ja ka participuar më një vler prej 40 mijë euro për ndriqim e po më të njejtën vler edhe komuna e Drenasit. Kryetari Demaku ka thënë se pas mbylljes së një pompe të benzines që ka qënë në këtë pjes, ajo do të largohët krejtësisht nga qyteti për t’i krijuar hapësirë ndërtimit të sheshit.

No comments: