Sunday 22 February 2009

Familja Plakiqit bëhet me shtepi të rë, falënderon donatorin

Mërgimtari Halim Hoti nga Caralluka e Malishevës ndihmonë skamnorët


Mërgimtari Hoti, ka vite që ndihmon familjet skamnore të Drenasit, ndërtimi i shtëpisë në fshatin Nekoc është e dyta që ai financon, ndërsa ka dhënë mijëra euro ndihma kësaj kategorie për festa

Bekim Dobra

Drenas, 24 dhjetor - Sherif Plakiqi është ndier më i gëzuari kur ka kuptuar së dora humane e mërgimtarit Halim Hoti, nga fshati Carallukë i Malishevës më qendrim në Suedi do t’ia ndërtojë shtëpinë. Sherif Plakiqi më 9 anëtarë të familjes nga Nekoci i Drenasit jeton në gjendje të rendë ekonomike dhe sociale. Kjo familje jetonë në një dhomë që i ngjan një gremine të shkatërruar, më vetëm 55 eurove në muaj ndihmë sociale. Këto para nuk i dalin as për barna. “Jam detyruar t’ia ndërpres shkollën dy vajzave, ngase nuk kam pasur, kam qënë i detyruar, skamja më ka shtyrë” ka thënë Sherifi. Vajzat që kishin ndërprerë shkollimin në oborrin e tyre vogël me piqnin një fli. “Ma kanë falë miqësia një lopë dhe nga ajo mbahemi. Po të mos të ishte edhe ajo, nuk e di se qka do të hanim” tha i mërzitur Sherifi që cili kishte frymëmarrje të veshtirësuar. Edhe e shoqja e Sherifit vuan nga semundja e mushkerive. Shoqata “Kapanamuri” kishte nisur t’ia ndërtonte një shtëpi pas luftës, por kishte mbetur vetem me mure dhë mbuloja të një kulmi të përkohshëm. Objekti, duke qëndruar ashtu i pameremetuar ka filluar edhe të dëmtohet. Familja Plakiqi jeton në një dhomën pa një ngrohje. Fëmijët endeshin të zbathur në copat e tepihave dhe mërdhinin. Mërgimtari Halim Hoti kësaj familjeje ia ka dhënë edhe 200 euro për pritjen festive të fundvitit. Ai po këtë ditë ia kishte kumtuar lajmin kësaj familje se do të bëhen me shtëpi të re. “Ëndërr imja është ndërtimi i shtëpisë. Edhe nëse vdes, bile mos t’i lë fëmijet pa kulum mbi kokë” thoshte kryefamiljari Plakiqi. Do theksuar që nuk është kjo ndihma e parë që mërgimtari Hoti u ka ofruar skamnorëve. Ai, vjet, kishte ndërtuar shtëpin e Shaban Berishës nga Gllanasella, e cila kishte kushtuar mbi 20 mijë euro. Po ashtu ka ndihmuar për festa familje të ndryshme skamnore.

No comments: